wanieshop.blogspot.com

18 Julai 2011

Authentic Gucci handbag :replika

Get what u desire


Handbag Gucci sangat menjadi idaman setiap wanita....terutama skali wanita berkerjaya.....handbag yang sangat luas bahagian dalamnya ini  sesuai untuk dipenuhi dengan barang keperluan wanita zaman modern...wanita sekarang minat menggayakan pelbagai jenis fashion handbag..walaupun begitu mereka juga mementingkan ruang untuk diletakkan segala macam barang seperti gadjet n barang mekup......

so memang menjadi pilihan wanita sekarang untuk memilih handbag jenama Gucci yang seiring dengan perkembangan semasa....kerana bentuknya yang menarik dan ruang yang luas...pendek kata 2 in 1.....

untuk mereka yang tidak dapat memiliki handbag berjenama seperti ini mereka masih boleh mendapatkannya sekarang kerana di eshop telah mendapatkan replika handbag Gucci yang sama bentuk seaka-akan original....
nak dapatkan handbag yang korang idam-idaamkan jom tengok kat bawah nie...
mesti xsabar kan...excited nak tengok.......

<>

><

<>

><

><

><

<>

><

Replika handbag Gucci


bahagian depan handbag replika gucci...seakan-akan gucci original....
bahagian besi d tempat pemegang telah dibungkus dengan kertas untuk menjaga bahagian besi tersebut.... so memang xde masalah dengan karat




permukaan kulit sangat kukuh dan tahan lasak



last skali bahagian dalam bersalutkan kain satin lembut berjalur-jalur merah putih........


nak tau harganyaaaa??????????

jom tengok kat bawah


.
.
.
.
.
.
.


RM 80 SAHAJA

murah kan...berbanding dengan Gucci original yang berganda2 mahalnya.....kalau korang beli handbag nie korang boleh dapat 10jenis handbag berbanding kalau korang beli handbag original...betul x cakap saye.....kat sini pun korang dah boleh amalkan sikap berjimat cermat....dalam masa yang sama korang boleh budgetkan duit korang ke benda yang lebih diperlukan..dalam masa yang sama juga korang dapat berposing macam artis ......

jom...jom.....

shopping

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catat Ulasan